„Vaikas – tai gražus kūrinys, turintis neribotų galimybių“
Header

MOKINIŲ KŪRYBINIŲ DARBŲ KONKURSAS

2013 spalio 02

KONKURSO „MANO MIELAM MOKYTOJUI“ NUOSTATAI

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.1.Lietuvos pedagoginių psichologinių tarnybų vadovų asociacijos nariai2013 m. paskelbė „Pedagogų metus“. Kelmės rajono pedagoginės psichologinės tarnybos (toliau – PPT) specialistai kviečia paminėti šiuos pedagogų metus, prisijungiant prie organizuojamų renginių.

 

TIKSLAS

 

2.1.Įtraukti Kelmės rajono ugdymo įstaigų moksleivius į organizuojamų renginių ciklą, skirtą Pedagogų metams paminėti.

 

UŽDAVINIAI

 

3.1.Įvairiomis formomis puoselėti mokytojų  ir mokinių tarpusavio santykius.

3.2.Skatinti moksleivių kūrybinius polinkius ir gebėjimus.

3.3.Ugdyti pagarbą mokytojo profesijai.

3.4.Surengti moksleivių kūrybinių darbų parodą.

 

VYKDYMO LAIKAS

 

4.1.Konkurso dalyviai kūrybinius darbus turėtų pateikti iki šių metų spalio 25 d.

 

DALYVIAI

 

5.1.Konkurse dalyvauja Kelmės miesto ir rajono ugdymo įstaigų 1-10 klasių moksleiviai.

 

  1. KONKURSO ORGANIZAVIMAS

 

6.1. Konkursą „Mano mielam  mokytojui“ inicijuoja Kelmės r. PPT. Iniciatyvą palaiko ir prisijungia kiekvienas norintis Kelmės miesto ir rajono ugdymo įstaigos moksleivis, besimokantis 1-10 klasėje.

6.2.Konkurso dalyvis pateikia, bet kokia technika atliktą kūrybinį ar literatūrinį darbą, skirtą mokytojui. Kūrybinių darbų apimtis neribojama.

6.3.Kartu su kūrybiniu darbu dalyvis nurodo savo vardą, pavardę, klasę, ugdymo įstaigą.

6.4.Kūrybinius darbus prašome atnešti į Kelmės r. PPT, J. Janonio g. 11 arba atsiųsti el.paštu: kelmesppt@takas.lt .

6.5.Geriausių darbų autoriams bus įteiktos padėkos, surengta visų kūrybinių darbų paroda.

 

 

BAIGIAMOSIO NUOSTATOS

 

7.1. Konkurso „Mano mielam mokytojui“ iniciatoriai pasilieka teisę kūrybinius darbus eksponuoti/publikuoti savo nuožiūra.

7.2.Kilus klausimams kreiptis telefonu (8-427) 611184 arba el.paštu: kelmesppt@takas.lt

7.3.Konkursą organizuoja Kelmės r. PPT specialistai.

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 Responses are currently closed, but you can trackback.